Cep Telefonu Sigortası

Teklif Al


Bu bilgileri niçin İstiyoruz :
Sigortalar doğru bilgiler ile kişiye özel çalışılan tekliflerdir. Size özel teklifi oluşturabilmemiz için lütfen aşağıdaki bilgileri doldurunuz.

E-Posta * (Zorunlu):
Telefon No. * (Zorunlu):
TC. Kimlik No. * (Zorunlu):
İmei * (Zorunlu):

Nedir?

NEDİR

Cep Telefonu Sigortası, cep telefonunuzda yaşanacak düşme, cam kırılması, zarar görme veya Çalınma gibi durumlara karşı cihazı güvence altına alan HDİ SİGORTA tarafından geliştirilmiş, sigorta ürünüdür.

Mini Cep Sigortası ve Geniş Teminat Kapsamlı olmak üzere seçimli iki ürün hazırlanmıştır.


NASIL YAPILIR

Yukarıdaki formdan, sizden istenilen bilgileri girdiğinizde, Uzman Sigorta Danışmanımız sizi arayarak, priminizi ve şartları bildirir. Onayınızla Poliçeniz düzenlenir. Sonrasında müşterinin cep telefonuna indireceği TECHNOSURE uygulaması üzerinden telefonu test edilerek aktif hale getirilir. Bu kontrol adımını 15 gün içerisinde yerine getirmezseniz poliçe iptal edilir.


Teminatlar

TEMİNATLAR GENİŞ TEMİNATMİNİ CEP SİGORTASI
Cam Kırılması


Yılda 2 (iki) kezle sınırlı olmak kaydıyla, seyyar ve taşınabilir cep telefo nunun ekranının kırılması halinde, ekranın yenisiyle değiştirilmesini Cam Kırılmasına Karşı Sigorta Genel Şartları dahilinde sağlar.

                 

                 

Arızalanma
(Sıvı Temas + Hatalı Aksesuar Kullanımı + Yüksek Voltaj Nedeniyle Hasarlanma)
Yılda 2 (iki) kezle sınırlı olmak kaydıyla ve 6502 sayılı yasanın 56. maddesinde tanımlanan üretici garantisi içinde olup olmadığına bakılmaksızın herhangi bir nedenle arızalanması sonucu hiçbir muafiyet uygulanmaksızın tamirini karşılar



KırılmaYılda 2 (iki) kezle sınırlı olmak kaydıyla Genel Şartların 1. maddesinde belirtilen nedenlerle kırılmasından ya da zarara uğramasından kaynaklanan hasarların herhangi bir muafiyet uygulanmaksızın onarılmasını karşılar.



Tamamen HasarlanmasıÜrünün tamamen hasarlanması sonucu kullanılamaz hale gelmesi ve ikamesinin gerekmesi
halinde cihazın ikinci el rayiç değerinin %30’u oranındaki muafiyet tutarının sigortalıdan peşin ve nakden tahsil edilmesi karşılığında, eşdeğer bir cihaz (cihazın ikinci el rayiç değerini aşmayan kıymette yenilenmiş veya tüm fonksiyonları ile kusursuz çalışmakta olan kullanılmış bir cihaz) ile ikame edilmesini karşılar.



ÇalınmaCihazın bulunduğu kapalı ortamdan (sigortalının ikametinden, işyerinden veya kilitli aracından) fiziki kuvvet uygulanarak zorlama yolu ile yapılan hırsızlıklar sonucu çalınması halinde, 



Hasar Anında

Hasar süreci Techpo Firması tarafından yürütülecektir. Operasyon adımları aşağıda belirtilmiştir.

1. Cihazı ile ilgili sorun yaşayan müşterilerimiz projemize özel belirlenen Çağrı Merkezi telefonu üzerinden bize ulaşır. Telefon Numarası 0850 455 2 434’dür, poliçelerin üzerinde telefon numarası yazmaktadır.

2. Çağrı Merkezi ilgili kontrolleri sonrası sistem üzerinden giriş yaparak anlaşmalı kargo şirketimizden

'Kargo Takip Numarası' oluşturur ve arızalı telefonunu bize gönderebilmesi için de sistem üzerinden takip edebileceğimiz süreli (belirli süre sonra kod geçersiz olmaktadır) takip kodunu müşteri ile paylaşır. Bu kod ile müşteri, Hasarın nasıl oluştuğunu anlatan Yazılı Beyan ile, arızalı telefonunu servise ücretsiz olarak gönderebilecektir.

3. Müşteri Çağrı Merkezi tarafından kendisi ile paylaşılan özel kargo numarası ile arızalı cihazını Techpoint' e ulaştırmak üzere kargo şirketine teslim eder.

4. Kargo şirketi müşterinin arızalı cihazını Techpo firmasına ulaştırır.

5. Techpo Yetkili Servis üzerinden onarım süreci tamamlanır. Son kontrol ve testlerin yapılmasının ardından cihazın durumu konusunda müşteri bilgilendirilir, cihazının sorunsuz olarak onarıldığı ve kendisine gönderilmek üzere hazır olduğu belirtilir.

6. Onarımı tamamlanan cihaz müşteriye sorunsuzca teslim edilir.


Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır. Detaylı bilgi için Kişisel Verilerin Korunması Hakkında Aydınlatma Metni ile Çerez Politikası'nı inceleyebilirsiniz.